vrijdag 24 februari 2012

Rondje Nederland

En daar vertrok ik met de auto op vrijdag 3 februari vanuit Rovereto om vervolgens op zaterdag 4 februari in Limburg aan te komen. Ik kan zeggen dat het echt topsport is om in een korte tijd zoveel mogelijk mensen te zien en te spreken. Op zondag 5 februari begon de Giro di Olanda en zo kwam ik uiteindelijk van Brunssum/Treebeek tot Leeuwarden en van Utrecht tot Deventer en een heleboel plaatsen daar tussenin. Het was vermoeiend, maar ook ontzettend leuk. Ik geniet er steeds weer van om te vertellen van wat de Here God in Rovereto doet!

Op donderdag 23 februari had ik de laatste presentatie van deze rit en dat was een "thuiswedstrijd" in Heerenveen. Ondanks dat het geven van een presentatie altijd wel een beetje spanning met zich meebrengt, was het toch weer heel leuk :-) We kwamen even wat moeizaam op gang, omdat het bij laptop 1 niet lukte om het beeld op de beamer te krijgen. Dan laptop 2 maar proberen, maar het bleek dat daar geen Powerpoint op zat. De laatste hoop was laptop 3 en dat ging gelukkig helemaal goed. Een presentatie houden zonder dat je foto's kunt laten zien is uiteraard ook wel mogelijk, maar dat maakt het ook veel minder interessant natuurlijk. Ik was dus wel heel blij dat ik de Powerpointpresentatie uiteindelijk toch kon gebruiken, al begonnen we wel een half uur later dan gepland (maar dat is natuurlijk wel heeeeeeeeel Italiaans ;-)
22 gasten en een computer die werkt, dus daar gaan we!

Het is wel duidelijk dat ik lol heb :-)

1 opmerking:

  1. Hoi Suzanne,
    Leuk om je verslagje te lezen! Heb je ook nog tijd om even 'op adem te komen' in Nederland, of ga je direct weer naar Italiƫ?
    We hopen je te ontmoeten in april!
    Groeten, Hendrik en Gerda Herrera

    BeantwoordenVerwijderen