maandag 9 september 2013

Eerste dagen in Ottawa

Wat een avontuur! Ik ben nog maar een paar dagen hier, maar heb al zoveel meegemaakt! Mooie dingen gezien over wat de Here God hier aan het doen is en gave ontmoetingen gehad met broeders en zusters die geinteresseerd waren om meer te horen over zending in Europa en in Italie!

Vanochtend heb ik de eerste kerk bezocht: de Greenbelt Baptist Church in Ottawa. Tijdens de dienst ben ik voorgesteld en is er voor me gebeden. Tevens was er een uitnodiging voor na de dienst om samen te lunchen en naar mijn presentatie te luisteren. Omdat het de eerste zondag van het nieuwe seizoen was, waren er ook andere meetings na de dienst, maar met een opkomst van zo'n 15 personen, was ik heel tevreden :-) Ik was wel een beetje gespannen, maar het was echt super! De mensen waren geboeid, stelde goede vragen en willen graag op de hoogte blijven van wat er in Rovereto gebeurt.


Na afloop nog een goed gesprek gehad met de voorganger. Wat een geweldige bemoediging is deze dag geweest. Prijs de Heer!

Ik zie uit naar wat de Heer nog meer zal gaan doen in de komende weken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten