dinsdag 21 juni 2011

Van dokter A tot H (vervolg)

En nee, het verhaal was nog niet uit... Maandag dus weer naar dokter A gebeld, maar die nam niet op en dus maar dokter E gebeld. Die was even druk en een paar uur later moest ik dus weer terugbellen. Weer gebeld naar dokter E. Hij raadde me aan om toch eerst maar naar dokter F te gaan, omdat hij de baas is van die bepaalde afdeling in zowel Rovereto als Trento en dus waarschijnlijk goed zou kunnen overzien wie het meest geschikt zou zijn om het probleem op te lossen. Afsprakenbureau gebeld, maar op een afspraak met dokter F zou ik twee maanden moeten wachten. Dan is de periode aangebroken dat ik in Nederland ben, dus dat is niet handig. Wederom dokter E gebeld met de vraag of het dan wat uitmaakt met wie ik een afspraak maak. Hij zei nog wel iemand van die afdeling te kennen en zou even informeren. 's Middags zou hij me dan terugbellen. En dat heeft hij ook netjes gedaan (was dus de 4e keer dat we elkaar spraken die dag :-S) en gaf me de tip dan een afspraak te maken met dokter D. Weer het afsprakenbureau gebeld om dus een afspraak met dokter D te plannen. Om een of andere reden kan ik echter geen afspraak met hem maken, omdat ik geen deel uitmaak van het Italiaanse systeem (en hij doet geen afspraken in "vrije beroepsuitoefening", wat dat ook maar moge betekenen...). Uiteindelijk kom ik dus bij dokter H. Nu maar hopen dat hij net zo sympathiek is als dokter A, B, E en G (de andere letters heb ik nog niet ontmoet :-)

En uiteraard heb ik dokter A gebeld om hem even het hele verhaal te vertellen :-)

Alle gekheid terzijde, a.s. maandag heb ik dus een afspraak om te evalueren wat er gedaan zou kunnen worden aan de lelijke littekens die ik aan de operaties heb overgehouden. Een van de twee littekens zou behandeld mogen worden, volgens de cardioloog is het beter om nog een paar maanden te wachten met het litteken van de ICD.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten