dinsdag 25 mei 2010

Bijbelschoolreunie!

Afgelopen weekend is er bij mij thuis een reunie geweest van mijn jaar van de Bijbelschool. Iedereen was gekomen, dus waren we met 8. De dagen ervoor heb ik me geregeld afgevraagd hoe het zou gaan worden. Zouden we de draad van vorig jaar weer op kunnen pakken? Donderdagmiddag kwamen Sara en Emmanuele al aan. Toen ik hen van het station ging halen, was het wel even vreemd om hen die niet direct deel uitmaken van mijn leven hier in Trentino, maar deeluitmaken van een vorige periode, hier te hebben. Dat wende al snel en het was gewoon direct heel erg gezellig.

Vrijdag kwamen de andere 5 (Emmanuel, Anna, Deborah, Natascia, Cristiano). Na een paar momenten van elkaar even zitten aan te kijken, even wennen, werd het direct weer als vanouds. Tijdens het weekend hebben we de tijd genomen om voor elkaar te bidden en te horen wat de ander is overkomen het afgelopen jaar en wat de plannen zijn voor de nabije toekomst. Het is echt heel bijzonder om te zien hoe God ons allemaal geleid heeft in dit jaar en hoe we ook allemaal hebben mogen groeien. Heel bijzonder!

Op de Bijbelschool was het zo dat we samen moesten optrekken, omdat we nu eenmaal in hetzelfde jaar zaten, maar nu hebben we ervoor gekozen om bij elkaar te zijn. Gaaf om te zien dat we gewoon allemaal goed met elkaar kunnen opschieten (nu eigenlijk nog beter dan voorheen) en we beseffen dat dit echt een cadeautje van de Heer is! Prijs de Heer voor vrienden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten