dinsdag 11 mei 2010

Rijbewijs (wederom)

Gisteren ben ik opnieuw naar dat bureau voor rijbewijzen gegaan. Hard hopend dat het nieuwe tijdelijke document waar ze het vrijdag over hadden gehad, gearriveerd zou zijn, want zondag heb ik de auto dus niet kunnen gebruiken... In alle jaren dat ik mijn rijbewijs heb, heeft nooit iemand ernaar gevraagd, maar dan zou je zien dat juist de dag dat ik gaan rijbewijs zou kunnen overleggen, ik aangehouden zou worden :-)

Maar goed, aangekomen in dat bureau, sloeg ik stijl achterover, want het rijbewijs zelf was zowaar aangekomen! Het enige probleempje is nu nog even dat ze mijn Nederlandse sofinummer erop hebben gedrukt, omdat ze dachten dat dat het rijbewijsnummer was, maar voor de rest is het helemaal in orde en ik mag in ieder geval weer rondcrossen. Als ze willen kunnen ze wel snel ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten